Spott overtuigt 20th Century Fox en Microsoft

Innovation / Media / News

Spott 20th Century FoxSpott verovert Hollywood! Na Paramount valt nu ook 20th Century Fox voor de charmes van het Belgische bedrijf. Met de technologie van Spott zullen metadata aan de content van 20th Century Fox worden toegevoegd. Fil- en serieliefhebbers zullen kunnen zien wat hun favoriete acteurs dragen en dat kan interessante gevolgen hebben voor de product placement deals die studio's sluiten. Spott maakt om te beginnen 19 films en series interactief, zoals "Empire", Home alone", "Mr. & Mrs. Smith", "Glee", "How I met your mother", "New girl" en "Modern Family".Spott Microsoft
Een tweede raket die Spott lanceert is de overeenkomst die het bedrijf sloot met Microsoft. Spott was als start-up lid van de London Accelerator van Microsoft en vervolgens actief in het alumni-programma van Microsoft. Via Microsoft for Startups gaat Spott nog beter technologie en marketing aan elkaar kunnen koppelen. Daarbij hoort een commerciële deal. Die houdt onder meer co-selling afspraken. Microsoft en Spott - intussen een beschermd merk - zullen de technologie van Spott op die manier wereldwijde verspreiden.