Sprekend dier? 1000 dollar. Hipster: 5000 dollar!

Dat de Super Bowl een sportieve topper is en tegelijk een commercieel orgasme - excusez le mot - weet u natuurlijk, sla er ons bericht over de spots van de Super Bowl LI maar op na. Hier en daar zijn er slimmerds die dat goed weten uit te buiten. Zoals de Honda-dealers van Zuid-California, SoCal Honda Dealers. Zij weten dat adverteerders graag ontploffingen, sprekende dieren, baby's of beroemdheden in hun spot opnemen - Honda zelf pakt dit jaar op de Super Bowl overigens zelf uit met Tina Fey, Steve Carrell, Amy Adams enzovoort. SoCal Honda Dealers geeft geld aan het goede doel, in dit geval de Boys & Girls Club in Southern California. Voor elke spot tijdens de Super Bowl met een beroemdheid spenderen de Honda-dealers 500 dollar. Voor elk sprekend dier of een baby: 1000 dollar. Voor elke hipster 5000 dollar en voor elke ontploffing: 10.000 dollar. De topper is een puppy: 20.000 dollar! En uiteraard roepen de dealers hun klanten op om ook zelf geld te doneren...
https://www.youtube.com/watch?v=E82o7vbTcEk
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]