Digitaal communicatie- en servicebureau Springbok blijft zijn ambitieuze groeiplannen in snel tempo waar maken. Managing partners Kim Verhaeghen, Vincent Van Lingen en Alexander Cha’ban tonen zich alvast blij met de overname van Rise + Shine. De krachtenbundeling brengt Springbok weer een stap dichter bij zijn ultieme doel: als top 3 speler de toekomst van digitale marketing mee vormgeven. “Dankzij de acquisitie van Rise + Shine haalt Springbok strategische en technologische marketing automation-kennis in de groep,” legt Kim Verhaeghen uit. “Die stelt ons meer dan ooit in staat om voor onze klanten volledig geïntegreerde digitale ecosystemen te bouwen, van strategie tot executie. Rise + Shine blijft verder opereren onder zijn eigen naam."
Voor Michel Demoor, oprichter en strategisch directeur van Rise + Shine, is de toetreding tot de Springbok Groep een logische stap. “We voelden meteen een klik omdat Springbok net als wij heel datagedreven is. Voor ons zijn data de basis om relaties tussen merken en mensen te bouwen en digitale communicatie meer persoonlijk te maken.” Kim Verhaeghen beklemtoont dat Springboks artificial intelligence kennis kan helpen om nieuwe dimensies toe te voegen aan marketing automation. “De toekomst van marketing automation zal aangedreven zijn door predictive analytics via AI.”
Rise + Shine werd opgericht in 2015. Op 3 jaar tijd groeide het bureau naar een omzet van 1,8 miljoen en een team van 20 personen. Rise + Shine mag topmerken als Burger King, Quick, D’Ieteren, Brico, Tom&Co, Brantano, Siemens, Edenred, AXA, vacature.com, Accent Jobs en Brussels South Charleroi Airport tot zijn klanten rekenen. “Voor deze klanten is het een geruststellende gedachte dat Michel en ik voor de lange termijn aan boord blijven," vertelt Jean Durand, het technologische brein achter Rise + Shine. Met de komst van Rise + Shine breidt Springbok ook zijn Selligent- en Salesforce-capaciteiten uit. Met Rise + Shine zet de Springbok Groep ook voet aan de grond in Brussel. Rise + Shine blijft gevestigd in zijn kantoren aan het Zuidstation in Brussel. “Die Brusselse hub is voor ons de perfecte uitvalsbasis om ook ten zuiden van de taalgrens een vooraanstaande speler te worden,” vertelt Alexander Cha’ban. Sinds de oprichting in 2014 groeide Springbok enorm snel. Vandaag heeft het bedrijf vestigingen in Mechelen (HQ), Amsterdam en Parijs en bestaat het team uit 110 mensen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]