Springbok versterkt zich met Joris Joosten, Kaat De Brandt en Murielle Segers

News / People

Springbok, het brandtech agency voor een duurzame toekomst, zet voluit in op merkstrategie gekoppeld aan tech en data. Joris Joosten (strategy director), Kaat De Brandt (brand strategist) en Murielle Segers (client services director) komen het team versterken. 

Springbok werkt op het snijvlak van purpose, data en creativiteit. Volgens Brand Strategist Kaat De Brandt (DDB, De Standaard) is de visie van Springbok futureproof: "We handelen vanuit de merkwaarden, zodat alles wat we doen waarde toevoegt en zinvol is. Dit is een toekomstgerichte manier van denken over marketing en merken. Daarom is Springbok op dit moment het agency waar ik wil werken.”

Ook nieuwe Strategy Director Joris Joosten (Hotel Hungaria, Boondoggle, FamousGrey, AIR, Happiness Brussels) gelooft in deze aanpak. Hij heeft zelf ervaring met koppelen van verschillende disciplines. Zijn brede ervaring bij de televisie, als researcher, als journalist en in de reclame maken hem een kritische strateeg. “Ik ben het beu om alleen maar aandacht te vragen”, legt Joosten uit. “Ik wil aantrekking en gedragsverandering creëren, échte effectieve oplossingen bieden voor problemen. Bij Springbok draait alles om purpose: hoe kunnen we vanuit de positionering en visie van een merk een betere wereld maken? Die denkwijze spreekt mij aan.”

Managing Director Jeroen Huys: “We merken echt dat ons verhaal aanslaat. Ik ben blij dat strategische toppers zoals Kaat De Brandt en Joris Joosten voor ons kiezen om het verhaal nog verder uit te bouwen. We zijn eerder dit jaar het lead agency geworden van Ethias en hebben ook Murielle Segers aangetrokken om deze account te managen. Mooie klanten trekken straffe mensen aan en andersom. Het versterkt elkaar, met groei als gevolg.”