Na het succes van de eerste radiogolf met de sprekende kleren van C&A (in maart voor de stockverkoop) creëerde Square een nieuwe reeks van drie ludieke spotjes. Dit keer om de “koppelverkoop” met een korting tot 50% te promoten. We horen telkens twee kledingstukken die zichzelf aanprijzen en suggereren om hen in koppel te kopen. Een zwarte en witte herenbroek; een badpak en bikini en last but not least een herenonderbroek en damesslipje.
Credits
Client: C&A: Eva Van Elst - Evy Vandeborne - Fien De Bruycker
Agency: SQUARE
- Creatives: Philip Maes
- Accounts: Sigrid Claerhout – Kris van Hest
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]