Na het succes van de eerste radiogolf met de sprekende kleren van C&A (in maart voor de stockverkoop) creëerde Square een nieuwe reeks van drie ludieke spotjes. Dit keer om de “koppelverkoop” met een korting tot 50% te promoten. We horen telkens twee kledingstukken die zichzelf aanprijzen en suggereren om hen in koppel te kopen. Een zwarte en witte herenbroek; een badpak en bikini en last but not least een herenonderbroek en damesslipje.
Credits
Client: C&A: Eva Van Elst - Evy Vandeborne - Fien De Bruycker
Agency: SQUARE
- Creatives: Philip Maes
- Accounts: Sigrid Claerhout – Kris van Hest
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]