Stad Antwerpen en LDV United houden hun vakantiegevoel nog wat langer vast

Crea / News

De grote 1 september is weer gepasseerd. Langzaamaan zit iedereen terug op de schoolbanken of is iedereen terug aan de slag op het werk. Kortom, het perfecte moment om dat vakantiegevoel nog net wat langer vast te houden. En dat is precies wat Stad Antwerpen en LDV United doen met hun nieuwe campagne voor Slim naar Antwerpen

Het einde van de zomer nadert en dat betekent dat iedereen langzaam maar zeker de vakantiebestemmingen weer inruilt voor werk of school. Terug naar werk en school is ook terug volop in de ochtendrush: iedereen klaarmaken, op tijd vertrekken, en dan maar hopen dat iedereen vlot op zijn bestemming geraakt.

Maar dat vakantiegevoel van de voorbije weken, dat hoef je nog niet op te geven. Buiten zijn, bewegen, mensen ontmoeten… Dat kan hier bij ons ook. Zo waan je je op een parelwit strand met een boek terwijl je eigenlijk gewoon op DeWaterbus zit. Of je hebt op de tram een leuke babbel met Spaanse ‘locals’, gewoon hier in Antwerpen. Met de vernieuwde routeplanner en mobiliteitskaart van Slim naar Antwerpen wordt je dagelijkse trip naar werk of school een stuk gezelliger.

De campagne vertaalt zich naar radio, social en native.

Credits: 

Client: stad Antwerpen – Slim naar Antwerpen
​Client Contact: Arkle Clarke, Jeroen Peeters, Michiel Penne, Marijke De Roeck
​Agency: LDV United
​CD: Wesley Kuystermans, Yannick Schoch
​Creation: Manon Penné, Vivienne Mak ​
​Client Service Director: Tom Thijs
​Account Team: Hanne Stoppie, Elien De Beule
​Strategy Director: Dennis Vandewalle
​Strategy: Lorien Verachtert
​Design: Stijn Voeten, Sandra Wulffaert
​Photography: Joris Casaer
​Production agency: Mindbox
​Radio Production Agency: Geluidshuis
​Media agency: Initiative