Voor het derde jaar op rij verzorgt The Other Agency de sensibiliseringscampagne over vuurwerk voor Stad Antwerpen. Jaar na jaar blijft de problematiek aanwezig, waarbij de laatste jaren heel wat jonge kinderen zich vergrijpen aan de explosieven. Dit jaar maakte The Other Agency in de campagne erg duidelijk welke gevolgen vuurwerk kan hebben. Zo kan een luide knal of ontploffing in jouw buurt leiden tot tinitus, of een tuut in de oren.
De campagne ging in oktober al live met out of home in de Antwerpse regio en een campagne op sociale media. In november gingen er enkele video’s live in samenwerking met influencers. Nu lanceert Stad Antwerpen ook een spot die het twee weken zal laten draaien in alle Antwerpse cinemazalen tijdens de eindejaarsperiode.
Credits
Klant: Stad Antwerpen
Client Manager: Hanne Goossens & Hilde Coenegrachts
Strategic Planner: Axel Havermans
Strategic Director: Pieter Aertgeerts
Senior Designer: Alex Boer
Copywriter: Ellen Aspeslagh
Content: Many van der Perre
Sound en productie: lavitaemedia
Stem: Jeroen Perceval
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]