Stad Antwerpen en The Other Agency waarschuwen publiek voor TUUT in hun oren

Crea / News

Voor het derde jaar op rij verzorgt The Other Agency de sensibiliseringscampagne over vuurwerk voor Stad Antwerpen. Jaar na jaar blijft de problematiek aanwezig, waarbij de laatste jaren heel wat jonge kinderen zich vergrijpen aan de explosieven. Dit jaar maakte The Other Agency in de campagne erg duidelijk welke gevolgen vuurwerk kan hebben. Zo kan een  luide knal of ontploffing in jouw buurt leiden tot tinitus, of een tuut in de oren.

De campagne ging in oktober al live met out of home in de Antwerpse regio en een campagne op sociale media. In november gingen er enkele video’s live in samenwerking met influencers. Nu lanceert Stad Antwerpen ook een spot die het twee weken zal laten draaien in alle Antwerpse cinemazalen tijdens de eindejaarsperiode.

Credits

 

Klant: Stad Antwerpen
Client Manager: Hanne Goossens & Hilde Coenegrachts
Strategic Planner: Axel Havermans
Strategic Director: Pieter Aertgeerts
Senior Designer: Alex Boer
Copywriter: Ellen Aspeslagh
Content: Many van der Perre
Sound en productie: lavitaemedia
Stem: Jeroen Perceval