Geen gemaskerde Joe La Pompe in de jury van Cannes Lions en dan krijg je dit natuurlijk. Young & Rubicam Madrid viel in de prijzen - meer bepaald kreeg het bureau een Bronze Lion - voor bovenstaande advertentie voor Opel Insignia. Verkeersborden, wat een leuk idee? Ja, zegt Joe La Pompe op zijn website: mara wel een idee dat ALMAP BBDO in Brazilië in 2005 eigenlijk al eens had uitgewerkt voor Volkswagen. Kijk naar de afbeelding hieronder en oordeelt u zelf...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]