Geen gemaskerde Joe La Pompe in de jury van Cannes Lions en dan krijg je dit natuurlijk. Young & Rubicam Madrid viel in de prijzen - meer bepaald kreeg het bureau een Bronze Lion - voor bovenstaande advertentie voor Opel Insignia. Verkeersborden, wat een leuk idee? Ja, zegt Joe La Pompe op zijn website: mara wel een idee dat ALMAP BBDO in Brazilië in 2005 eigenlijk al eens had uitgewerkt voor Volkswagen. Kijk naar de afbeelding hieronder en oordeelt u zelf...
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]