Geen gemaskerde Joe La Pompe in de jury van Cannes Lions en dan krijg je dit natuurlijk. Young & Rubicam Madrid viel in de prijzen - meer bepaald kreeg het bureau een Bronze Lion - voor bovenstaande advertentie voor Opel Insignia. Verkeersborden, wat een leuk idee? Ja, zegt Joe La Pompe op zijn website: mara wel een idee dat ALMAP BBDO in Brazilië in 2005 eigenlijk al eens had uitgewerkt voor Volkswagen. Kijk naar de afbeelding hieronder en oordeelt u zelf...
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]