De Standaard zet zich schrap voor de intussen 18de editie zijn De Standaard Solidariteitsprijs. Na dit turbulente pandemiejaar nodigt De Standaard non-profitorganisaties uit om met creatieve advertenties en scherpe copy te vertellen voor welke uitdagingen de goede doelen nu staan.
Ook 2021 wordt een XL-versie, want als extra luik vraagt de krant opnieuw aan organisaties uit de kunst- en cultuursector om mee te doen. Niet met advertenties over wat er op de agenda staat, wel met hun boodschap aan het publiek. “Het terrein moet herwonnen worden na meer dan een jaar van stilte en nauwelijks een live-platform. Hoe vindt de sector een nieuwe adem, nu hij eindelijk weer wat zuurstof krijgt?” aldus De Standaard.
Deelnemers maken kans op 1 van de 30 gratis advertenties op de achterkant van de krant. Uit de inzendingen wordt begin september in elke categorie twee winnaars gekozen. Zowel het publiek als een vakjury kiest voor deze XL-editie in elke categorie een winnaar. Iedere laureaat krijgt gratis twee paginagrote advertenties in de krant. Die kunnen worden opgenomen tot en met 31 mei 2022, de inhoud is vrij in te vullen door de winnaars.
Een advertentie indienen kan tot en met 2 juli. Deelnemen kan door het wedstrijdformulier op de website in te vullen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]