De Standaard zet zich schrap voor de intussen 18de editie zijn De Standaard Solidariteitsprijs. Na dit turbulente pandemiejaar nodigt De Standaard non-profitorganisaties uit om met creatieve advertenties en scherpe copy te vertellen voor welke uitdagingen de goede doelen nu staan.
Ook 2021 wordt een XL-versie, want als extra luik vraagt de krant opnieuw aan organisaties uit de kunst- en cultuursector om mee te doen. Niet met advertenties over wat er op de agenda staat, wel met hun boodschap aan het publiek. “Het terrein moet herwonnen worden na meer dan een jaar van stilte en nauwelijks een live-platform. Hoe vindt de sector een nieuwe adem, nu hij eindelijk weer wat zuurstof krijgt?” aldus De Standaard.
Deelnemers maken kans op 1 van de 30 gratis advertenties op de achterkant van de krant. Uit de inzendingen wordt begin september in elke categorie twee winnaars gekozen. Zowel het publiek als een vakjury kiest voor deze XL-editie in elke categorie een winnaar. Iedere laureaat krijgt gratis twee paginagrote advertenties in de krant. Die kunnen worden opgenomen tot en met 31 mei 2022, de inhoud is vrij in te vullen door de winnaars.
Een advertentie indienen kan tot en met 2 juli. Deelnemen kan door het wedstrijdformulier op de website in te vullen.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]