Start u ook een nieuwe traditie?


Morgen is het december. En dus laat Filliers weer van zich horen. Bijna twee decennia geleden startte Filliers met de 'Glaasjes Van Plezier'-campagne. Ondertussen kan bijna elke Vlaming het deuntje meezingen, maar na 20 jaar komt Filliers met een nieuwe campagne. Vanaf morgen start Filliers met 'nieuwe tradities'. De kernwaarden blijven dezelfde: vrienden en plezier. Maar met nieuwe beelden en bijhorende hashtags : #urbanskiing, #hottubbing. Er zal gecommuniceerd worden via openbaar vervoer, affiches & online. De hele campagne werd uitgewerkt door The Fat Lady.


CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


