Morgen is het december. En dus laat Filliers weer van zich horen. Bijna twee decennia geleden startte Filliers met de 'Glaasjes Van Plezier'-campagne. Ondertussen kan bijna elke Vlaming het deuntje meezingen, maar na 20 jaar komt Filliers met een nieuwe campagne. Vanaf morgen start Filliers met 'nieuwe tradities'. De kernwaarden blijven dezelfde: vrienden en plezier. Maar met nieuwe beelden en bijhorende hashtags : #urbanskiing, #hottubbing. Er zal gecommuniceerd worden via openbaar vervoer, affiches & online. De hele campagne werd uitgewerkt door The Fat Lady.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]