Van maandag 1 mei tot donderdag 1 juni organiseren ARK Communicatie en eneloop een eerste battle voor de start van de "eneloop expedition 2100": de Facebookchallenge. ARK bedacht de “eneloop expedition 2100” als marketingstunt voor eneloop, het milieuvriendelijke batterijenmerk van Panasonic. In een wandeltocht van 2.100 km door Europa nemen drie duo’s het tegen elkaar op ten voordele van een groen doel naar keuze.
Maar liefst 318 teams schreven zich in voor de groene wedstrijd van het duurzame batterijenmerk; vijf duo’s nemen het tegen elkaar op in de Facebookchallenge. Op donderdag 22 juni wordt duidelijk welke drie teams uiteindelijk hun voeten en snoeten in de strijd zullen gooien tijdens de internationale wandelrace voor het groene doel. Elk team volgt een Europese wandelroute naar de aankomst in Milaan, vanuit Kopenhagen (Denemarken), Cambridge (Verenigd Koninkrijk) of Poznan (Polen). Ze strijden voor een prijzenpot van 21.000 euro, die eneloop/Panasonic integraal schenkt aan het groene doel van het winnende team.
Op vrijdag 28 april maakte ARK Communicatie de vijf deelnemende teams bekend op de officiële website en Facebookpagina van de expeditie. Elk team kreeg een teampagina op Facebook. Voor ze aan de tocht mogen beginnen, worden de creatieve, technische en socialmediaskills van de duo’s op de proef gesteld: tussen 1 mei en 1 juni moeten ze zo veel mogelijk fans vergaren op hun teampagina én een creatief filmpje maken over hun thuisstad, te delen op hun Facebook-teampagina. De teams worden beoordeeld op het aantal likes op hun teampagina, de betrokkenheid van hun fans en de creativiteit van hun filmpje.
De drie teams met de hoogste score mogen deelnemen aan de eneloop expedition 2100, de 2 andere kunnen ingeschakeld worden als back-up. De winnende duo’s worden op woensdag 7 juni uitgenodigd bij ARK Communicatie in Rupelmonde voor de initiation day. Daar worden ze verwelkomd door de organisatie en de wedstrijdsponsors Sparkle (socialmediadisplays), Adventure Food (instant maaltijden voor buitensporters), Husky (outdoorspecialist), Panasonic Corporation en Columbia Sportswear (outdoorkleding).
Tijdens de initiation day krijgen de teams de uitrusting die ze nodig hebben voor de expeditie en tips om de uitdaging tot een goed einde te brengen. Op 22 juni worden de drie deelnemende teams officieel voorgesteld aan het grote publiek. Wie vóór die datum alvast een voorsmaakje wil, houdt het best de officiële Facebookpagina en website van de expeditie 2100 in de gaten.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]