Stedelijk Onderwijs Gent terug naar school met What’s in a name

Communicatiecollectief What’s in a name? mocht in opdracht van het Stedelijk Onderwijs Gent de heen- en weerschriften van het kleuteronderwijs en de agenda’s van het basis- en secundair onderwijs van A tot Z ontwerpen.
Opnieuw maakt de educatieve mascotte ‘Gino de Dino’ het mooie weer en komt-ie opdraven in verschillende kloffies om op een speelse manier de onderwijswaarden te communiceren: creativiteit & innovatie, duurzaamheid, diversiteit, maximale kansen en participatieve cultuur.
Het Vredeshuis deed eveneens een beroep op de freelance creatieven om hun educatief aanbod over de Noord-Zuidverhoudingen op een open manier te verkondigen: van ‘Plastic soep’ over ‘Hoe Fair is Smart’ tot Belmundo 2020.
Uitgeverij die Keure ten slotte schakelde het Gentse collectief in om hun lesmateriaal illustratief op te leuken met een resem pictogrammen, tekeningen, spellen, oefeningen, stripverhalen, enz.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]