Stedelijk Onderwijs Gent terug naar school met What’s in a name

Communicatiecollectief What’s in a name? mocht in opdracht van het Stedelijk Onderwijs Gent de heen- en weerschriften van het kleuteronderwijs en de agenda’s van het basis- en secundair onderwijs van A tot Z ontwerpen.
Opnieuw maakt de educatieve mascotte ‘Gino de Dino’ het mooie weer en komt-ie opdraven in verschillende kloffies om op een speelse manier de onderwijswaarden te communiceren: creativiteit & innovatie, duurzaamheid, diversiteit, maximale kansen en participatieve cultuur.
Het Vredeshuis deed eveneens een beroep op de freelance creatieven om hun educatief aanbod over de Noord-Zuidverhoudingen op een open manier te verkondigen: van ‘Plastic soep’ over ‘Hoe Fair is Smart’ tot Belmundo 2020.
Uitgeverij die Keure ten slotte schakelde het Gentse collectief in om hun lesmateriaal illustratief op te leuken met een resem pictogrammen, tekeningen, spellen, oefeningen, stripverhalen, enz.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]