Stedelijk Onderwijs Gent terug naar school met What’s in a name

Communicatiecollectief What’s in a name? mocht in opdracht van het Stedelijk Onderwijs Gent de heen- en weerschriften van het kleuteronderwijs en de agenda’s van het basis- en secundair onderwijs van A tot Z ontwerpen.
Opnieuw maakt de educatieve mascotte ‘Gino de Dino’ het mooie weer en komt-ie opdraven in verschillende kloffies om op een speelse manier de onderwijswaarden te communiceren: creativiteit & innovatie, duurzaamheid, diversiteit, maximale kansen en participatieve cultuur.
Het Vredeshuis deed eveneens een beroep op de freelance creatieven om hun educatief aanbod over de Noord-Zuidverhoudingen op een open manier te verkondigen: van ‘Plastic soep’ over ‘Hoe Fair is Smart’ tot Belmundo 2020.
Uitgeverij die Keure ten slotte schakelde het Gentse collectief in om hun lesmateriaal illustratief op te leuken met een resem pictogrammen, tekeningen, spellen, oefeningen, stripverhalen, enz.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]