Na het internationale succes van Campari Red Diaries 2017 brengt het Italiaanse aperitiefmerk een vervolg: ‘The Legend of Red Hand’. Deze kortfilm, met actrice Zoe Saldana in de hoofdrol, neemt je mee op een zoektocht naar de perfecte cocktail. De wereldwijde digitale lancering vindt in Milaan plaats in 2018.
Omdat ‘achter elke cocktail een verhaal schuilgaat’ richt Campari de schijnwerpers op het talent van bartenders, meer bepaald op de Red Hands, de meesters achter ’s werelds beste cocktails. De kortfilm staat centraal in de campagne van dit jaar, met in de hoofdrol de wereldster Zoe Saldana, het gezicht van succesfilms als ‘Avatar’ en ‘Guardians of the Galaxy’. Aan haar zijde staan de Italiaanse acteur Adriano Giannini en de Italiaanse regisseur Stefano Sollima, bekend van zijn bijdrage aan de reeks ‘Gomorrah’ en binnenkort de film ‘Soldado’.
‘The Legend of Red Hand’ vormt een mysterie over de reis van Mia Parc, vertolkt door een geïntrigeerde Zoe Saldana, op zoek naar de perfecte cocktail. Die queeste begint in Milaan, de geboorteplaats van Campari. Regisseur Stefano Sollima haalt al zijn verteltalent in het thrillergenre boven om een meeslepend en spannend verhaal te brengen. Daarin neemt hij de kijker mee op een beklijvende reis rond de wereld.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]