Stephan Smets, head of activation en partner bij BBDO, verandert van horizon. Na tien jaar in het management van BBDO vaart hij nu koers als directeur communicatie, fondsenwerving en vrijwilligerswerk bij Child Focus. “Naast zijn missie om de verdwijning en seksuele uitbuiting van kinderen aan te pakken, wil Child Focus zich blijven richten op preventie bij ouders, maar ook bij kinderen en jongeren zelf met behulp van een maximum aan partners,” klinkt het bij een enthousiaste Stephan Smets.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]