JYB, een merk van natuurlijke, biologische schoonheidsproducten met een glamoureuze, trefzekere efficiëntie omringt zich voor zijn nieuwe campagne 2016 met sterke persoonlijkheden. Zij symboliseren de innerlijke en uiterlijke schoonheid die binnen handbereik ligt voor iedereen met doorzettingsvermogen, ambitie, gevoel voor humor en… de juiste producten!
JYB wist alle clichés over schoonheid en gezondheid en werkt diep in op de kwaliteit van de huid, onze eerst vorm van zelfexpressie. Het 100% Belgische merk innoveert met exclusieve, gepatenteerde formules en gaat in tegen de ‘gekunstelde’ schoonheid. De producten van JYB zijn vrij van allergenen, parabenen, kleurstoffen en bestanddelen die het endocriene systeem verstoren. De campagne werd intern ontwikkeld door Jean-Yves Berlemont en met foto's van Andrea Klarin. De modellen van dienst: atlete Olivia Borlee, journaliste Elisabeth Klauss, Kure-oprichtster Cyrielle Christiaens, blogger Lima Ché en ex-model, journaliste en b&b-uitbaatster Katia del Faille de Leverghem.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]