JYB, een merk van natuurlijke, biologische schoonheidsproducten met een glamoureuze, trefzekere efficiëntie omringt zich voor zijn nieuwe campagne 2016 met sterke persoonlijkheden. Zij symboliseren de innerlijke en uiterlijke schoonheid die binnen handbereik ligt voor iedereen met doorzettingsvermogen, ambitie, gevoel voor humor en… de juiste producten!
JYB wist alle clichés over schoonheid en gezondheid en werkt diep in op de kwaliteit van de huid, onze eerst vorm van zelfexpressie. Het 100% Belgische merk innoveert met exclusieve, gepatenteerde formules en gaat in tegen de ‘gekunstelde’ schoonheid. De producten van JYB zijn vrij van allergenen, parabenen, kleurstoffen en bestanddelen die het endocriene systeem verstoren. De campagne werd intern ontwikkeld door Jean-Yves Berlemont en met foto's van Andrea Klarin. De modellen van dienst: atlete Olivia Borlee, journaliste Elisabeth Klauss, Kure-oprichtster Cyrielle Christiaens, blogger Lima Ché en ex-model, journaliste en b&b-uitbaatster Katia del Faille de Leverghem.


Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





