Sterke vrouwen houden van JYB

JYB, een merk van natuurlijke, biologische schoonheidsproducten met een glamoureuze, trefzekere efficiëntie omringt zich voor zijn nieuwe campagne 2016 met sterke persoonlijkheden. Zij symboliseren de innerlijke en uiterlijke schoonheid die binnen handbereik ligt voor iedereen met doorzettingsvermogen, ambitie, gevoel voor humor en… de juiste producten!
JYB wist alle clichés over schoonheid en gezondheid en werkt diep in op de kwaliteit van de huid, onze eerst vorm van zelfexpressie. Het 100% Belgische merk innoveert met exclusieve, gepatenteerde formules en gaat in tegen de ‘gekunstelde’ schoonheid. De producten van JYB zijn vrij van allergenen, parabenen, kleurstoffen en bestanddelen die het endocriene systeem verstoren. De campagne werd intern ontwikkeld door Jean-Yves Berlemont en met foto's van Andrea Klarin. De modellen van dienst: atlete Olivia Borlee, journaliste Elisabeth Klauss, Kure-oprichtster Cyrielle Christiaens, blogger Lima Ché en ex-model, journaliste en b&b-uitbaatster Katia del Faille de Leverghem.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]