Sterke vrouwen houden van JYB
JYB, een merk van natuurlijke, biologische schoonheidsproducten met een glamoureuze, trefzekere efficiëntie omringt zich voor zijn nieuwe campagne 2016 met sterke persoonlijkheden. Zij symboliseren de innerlijke en uiterlijke schoonheid die binnen handbereik ligt voor iedereen met doorzettingsvermogen, ambitie, gevoel voor humor en… de juiste producten!
JYB wist alle clichés over schoonheid en gezondheid en werkt diep in op de kwaliteit van de huid, onze eerst vorm van zelfexpressie. Het 100% Belgische merk innoveert met exclusieve, gepatenteerde formules en gaat in tegen de ‘gekunstelde’ schoonheid. De producten van JYB zijn vrij van allergenen, parabenen, kleurstoffen en bestanddelen die het endocriene systeem verstoren. De campagne werd intern ontwikkeld door Jean-Yves Berlemont en met foto's van Andrea Klarin. De modellen van dienst: atlete Olivia Borlee, journaliste Elisabeth Klauss, Kure-oprichtster Cyrielle Christiaens, blogger Lima Ché en ex-model, journaliste en b&b-uitbaatster Katia del Faille de Leverghem.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]