Het Vlaams Parlement organiseerde vorige maand hoorzittingen over de VRT. Die hoorzittingen maken deel uit van het denkproces dat moet leiden tot een nieuwe beheersovereenkomst met de openbare omroep. Hoewel: omroep? De VRT is online steeds actiever. De commerciële mediabedrijven in Vlaanderen zijn naar eigen zeggen voorstander van een sterke VRT, zo klonk het in het parlement. Maar de steeds uitgebreidere online-activiteiten zijn een doorn in het oog van bijvoorbeeld Mediahuis en De Persgroep. “Te vaak biedt de VRT geschreven informatie gratis aan,” zo klinkt het. De commerciële uitgevers willen dat de VRT zich focust op het audiovisuele aanbod. Tezelfdertijd blijven de uitgevers met argusogen kijken naar de commerciële activiteiten van de VRT. Wordt vervolgd…
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]