![]()
Het Vlaams Parlement organiseerde vorige maand hoorzittingen over de VRT. Die hoorzittingen maken deel uit van het denkproces dat moet leiden tot een nieuwe beheersovereenkomst met de openbare omroep. Hoewel: omroep? De VRT is online steeds actiever. De commerciële mediabedrijven in Vlaanderen zijn naar eigen zeggen voorstander van een sterke VRT, zo klonk het in het parlement. Maar de steeds uitgebreidere online-activiteiten zijn een doorn in het oog van bijvoorbeeld Mediahuis en De Persgroep. “Te vaak biedt de VRT geschreven informatie gratis aan,” zo klinkt het. De commerciële uitgevers willen dat de VRT zich focust op het audiovisuele aanbod. Tezelfdertijd blijven de uitgevers met argusogen kijken naar de commerciële activiteiten van de VRT. Wordt vervolgd…

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]



