Sterke VRT moet op eigen terrein blijven

Het Vlaams Parlement organiseerde vorige maand hoorzittingen over de VRT. Die hoorzittingen maken deel uit van het denkproces dat moet leiden tot een nieuwe beheersovereenkomst met de openbare omroep. Hoewel: omroep? De VRT is online steeds actiever. De commerciële mediabedrijven in Vlaanderen zijn naar eigen zeggen voorstander van een sterke VRT, zo klonk het in het parlement. Maar de steeds uitgebreidere online-activiteiten zijn een doorn in het oog van bijvoorbeeld Mediahuis en De Persgroep. “Te vaak biedt de VRT geschreven informatie gratis aan,” zo klinkt het. De commerciële uitgevers willen dat de VRT zich focust op het audiovisuele aanbod. Tezelfdertijd blijven de uitgevers met argusogen kijken naar de commerciële activiteiten van de VRT. Wordt vervolgd…
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]