Steven Van Belleghem schreef beste marketingboek

Het STIMA Marketing Book of the Year is een onderscheiding die jaarlijks wordt toegekend aan één Nederlandstalig Marketingboek en één Franstalig Marketingboek. De Nederlandstalige winnaar dit jaar is Steven Van Belleghem, met When Digital Becomes Human. Steven Van Belleghem is professor Marketing aan Vlerick Business School. Hij heeft zijn eigen consultancybedrjif B-conversational en is een veelgevraagd spreker en coach. De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. Dit boek beklemtoont het belang van beide factoren. Iedereen praat immers over het digitale, waardoor het strategische van het menselijke contact vaak wordt onderschat.
Het Nederlandstalig Marketingboek wordt uitgereikt door een vakjury, samengesteld door STIMA. Deze onderscheiding is bestemd voor de auteur, uitgegeven in de periode van één jaar (van oktober tot oktober).
Naar goede gewoonte was er ook een Franstalig boek bekroond. Dat werd Psychologie des prix van Enrico Trevisan en Florent Jacquet.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]