Stijn Jacquemyn en Marc Engels trekken naar HeadOffice

News / People

HeadOffice heeft nog maar net vier nieuwe profielen aangetrokken, en er is alweer goed nieuws. Zo verwelkomt het content marketing agency uit Leuven twee creatieve toppers: Stijn Jacquemyn en Marc Engels.

Stijn Jacquemyn wordt de nieuwe creatief directeur bij HeadOffice en brengt tonnen ervaring met zich mee. Zo werkte hij 12 jaar lang als creatief directeur en art director bij Kunstmaan, maar is hij nu klaar voor een nieuw hoofdstuk in zijn carrière. Bij HeadOffice vliegt Stijn in tal van creatieve campagnes, maar er is meer! Zo is hij – samen met Evi Malcorps (client service director) en Pieter Berwaerts (head of strategy) – ook verantwoordelijk voor het management binnen HeadOffice.

Daarnaast verwelkomt HeadOffice ook Marc Engels, een ervaren rot binnen zijn vakgebied. Marc heeft al een rijkgevuld parcours afgelegd en wil hier nog graag een vervolg aan breien. Omdat hij er maar niet goed van krijgt, gaat hij bij HeadOffice aan de slag als head of content. Hij wil een sterk en samenhangend verhaal naar voor brengen, waarbij oog voor kwaliteit key is en de lat hoog leggen een must. “We zijn heel blij dat we Stijn en Marc mogen verwelkomen in het team van HeadOffice. Beide heren zijn trouwens geen vreemden voor elkaar, ze hebben in het verleden al nauw samengewerkt. We kijken uit naar de creatieve vonken en zijn er dan ook van overtuigd dat ze tot uitdagende concepten zullen komen,” zegt Evi Malcorps.