Influencermarketing stinkt. Dat zeggen althans marketeers die alleen maar lezen over influencers, maar eigenlijk nooit samen met hen een campagne hebben gemaakt, vindt men bij Native Nation, dat op 28 november (en niet 14 november zoals eerder aangekondigd) voor de derde keer een conferentie over influencermarketing organiseert. “We zullen een aantal veel voorkomende misvattingen ontkrachten zonder dat we veel zullen praten,”klinkt het teasend bij Native Nation. “Een aantal velddeskundigen zullen de geheime formules onthullen over hoe je het publiek van je merk kunt verrassen op sociale media. En wie weet, misschien krijg je een glimp van wat de toekomst brengt.”
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]