Stinkt influencermarketing?

Influencermarketing stinkt. Dat zeggen althans marketeers die alleen maar lezen over influencers, maar eigenlijk nooit samen met hen een campagne hebben gemaakt, vindt men bij Native Nation, dat op 28 november (en niet 14 november zoals eerder aangekondigd) voor de derde keer een conferentie over influencermarketing organiseert. “We zullen een aantal veel voorkomende misvattingen ontkrachten zonder dat we veel zullen praten,”klinkt het teasend bij Native Nation. “Een aantal velddeskundigen zullen de geheime formules onthullen over hoe je het publiek van je merk kunt verrassen op sociale media. En wie weet, misschien krijg je een glimp van wat de toekomst brengt.”

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




