Influencermarketing stinkt. Dat zeggen althans marketeers die alleen maar lezen over influencers, maar eigenlijk nooit samen met hen een campagne hebben gemaakt, vindt men bij Native Nation, dat op 28 november (en niet 14 november zoals eerder aangekondigd) voor de derde keer een conferentie over influencermarketing organiseert. “We zullen een aantal veel voorkomende misvattingen ontkrachten zonder dat we veel zullen praten,”klinkt het teasend bij Native Nation. “Een aantal velddeskundigen zullen de geheime formules onthullen over hoe je het publiek van je merk kunt verrassen op sociale media. En wie weet, misschien krijg je een glimp van wat de toekomst brengt.”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]