Influencermarketing stinkt. Dat zeggen althans marketeers die alleen maar lezen over influencers, maar eigenlijk nooit samen met hen een campagne hebben gemaakt, vindt men bij Native Nation, dat op 28 november (en niet 14 november zoals eerder aangekondigd) voor de derde keer een conferentie over influencermarketing organiseert. “We zullen een aantal veel voorkomende misvattingen ontkrachten zonder dat we veel zullen praten,”klinkt het teasend bij Native Nation. “Een aantal velddeskundigen zullen de geheime formules onthullen over hoe je het publiek van je merk kunt verrassen op sociale media. En wie weet, misschien krijg je een glimp van wat de toekomst brengt.”
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]
Internationale Marketing Manager - Herock
DE TIJD DAT WERKKLEDING EN VEILIGHEIDSSCHOENEN ALLEEN MAAR FUNCTIONEEL HOEFT TE ZIJN IS […]
Account Executive - Advertype
Hybride (Boortmeerbeek) Fulltime - monday to friday Are you our type? […]