Storecheck krijgt nieuwe look

Media / News

gondola-storecheck-nlStorecheck neemt in het nieuwe jaar een vliegende start. Niet met goede voornemens, maar met een nieuw gelay-out magazine dat de professionele abonnees deze week in handen krijgen. Gondola Group nam het blad in 2016 over met een duidelijke visie: Storecheck heeft nog altijd zijn eigen plaats, als aanvulling op Gondola Magazine.
storecheckStorecheck blijft Storecheck, maar het nieuwe logo is frisser en eleganter dan voorheen. Typografie, kleuren, leesbaarheid, het visuele element: Storecheck nam alles onderhanden om haar lezers meer comfort en elegantie aan te bieden. De artikels zijn korter en zijn opgesplitst in verschillende thematische blokken. Vanaf nu stelt Storecheck ‘by Gondola’ u een reeks onderwerpen voor die dicht bij de dagelijkse bekommernissen van uitbaters en geranten zitten. Hoe controleert of voorkomt u absenteïsme bij uw personeel? Hoe organiseer je het best uw afdeling groenten en fruit? Hoe kan je de rayon bier optimaliseren?
storecheck gondolaHet nieuwe motto van Storecheck luidt “Mijn winkel, dag na dag”. Gondola en Storecheck zijn voortaan twee magazines die broederlijk naast elkaar staan en u de mogelijkheid bieden om u te verdiepen in complementaire aspecten van de sector. Gondola brengt elke maand (en online elke dag) nieuws uit de retail, grote tendensen, marktcijfers, evoluties en interviews met sleutelfiguren uit de sector. Storecheck bekijkt op zijn beurt onderwerpen vanuit het perspectief van de uitbater en de praktische bekommernissen die ermee gepaard gaan.