Om retailers en merken nog beter te bedienen vervoegen Storecheck en diens manager Piet Salens zich bij concullega Gondola en Gondola Group, en zal Storecheck inzetten op een nog diepgaandere expertise van de winkelvloer.
Daarnaast zal de Food Personality of the Year, alsook de Sales Team & Retail Team Awards, worden verdergezet. “De combinatie van de Gondola dynamiek gelinkt aan de winkelvloer-expertise van Piet zal zeker de retail ten goede komen; wij zijn verheugd dat de Belgische retailsector een nog sterker aanbod heeft,“ zegt Pierre-Alexandre Billiet van Gondola Group.
Storecheck magazine zal dus niet verdwijnen (ondanks geruchten daarover) en wordt vanaf deze maand al voortgezet. Gondola Group is het platform voor de Belgische retail en merken wereld. Gondola Group bestaat uit The Retail Academy (opleidingen en consulting), The Retail Society (business club voor top managers in retail en consumptie), Gondola magazine en newsletter en sinds 1 juni dus ook Storecheck.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]