Volgens The Wall Street Journal zou Google in een volgende versie van zijn browser Chrome standaard een adblocker inbouwen. De browser zou zo 'de meest storende' advertenties tegenhouden. Echte advertenties, of meer wat bijna als spam kan worden beschouwd? En kan de gebruiker zelf die instellingen wijzigen (of nog aanschroeven)? Google verdient aardig wat geld met digitale advertenties. Vermoed kan worden dat het bedrijf heel zorgvuldig zal omgaan met de manier waarop (semi-)automatisch advertenties worden geweerd. We keep in touch !
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]