Volgens The Wall Street Journal zou Google in een volgende versie van zijn browser Chrome standaard een adblocker inbouwen. De browser zou zo 'de meest storende' advertenties tegenhouden. Echte advertenties, of meer wat bijna als spam kan worden beschouwd? En kan de gebruiker zelf die instellingen wijzigen (of nog aanschroeven)? Google verdient aardig wat geld met digitale advertenties. Vermoed kan worden dat het bedrijf heel zorgvuldig zal omgaan met de manier waarop (semi-)automatisch advertenties worden geweerd. We keep in touch !

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




