Volgens The Wall Street Journal zou Google in een volgende versie van zijn browser Chrome standaard een adblocker inbouwen. De browser zou zo 'de meest storende' advertenties tegenhouden. Echte advertenties, of meer wat bijna als spam kan worden beschouwd? En kan de gebruiker zelf die instellingen wijzigen (of nog aanschroeven)? Google verdient aardig wat geld met digitale advertenties. Vermoed kan worden dat het bedrijf heel zorgvuldig zal omgaan met de manier waarop (semi-)automatisch advertenties worden geweerd. We keep in touch !
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]