Strategie Agency herdenkt Le trèfle

Strategie Agency pakt uit met een nieuwe identiteit voor het toiletpapiermerk Le Trèfle. Het bureau baseert het design op eenvoudige en uitgepuurde vormen - dicht bij de natuur, met lichte en vloeibare trekjes en levendige kleuren. Strategy Agency trekt het design eveneens door in het beeld van het merk, met een klavertjevier.
Le Trèfle is een iconisch merk met wortels die teruggaan tot het Parijs van 1904.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]