Strategie Agency brengt gezinnen samen in de keuken met Kidchen. Ouders en kinderen kunnen hun eigen kookboek samenstellen via een online platform ontwikkeld in samenwerking met Stampix. Op het menu: zelf recepten kiezen en het boekje personaliseren met je eigen foto’s. Gezinnen kunnen het boekje vervolgens thuis afdrukken of een exemplaar bestellen.
Voor de lancering heeft het bureau een 100% digitale campagne ontwikkeld, met een reeks video’s voor sociale media waar kinderen proeven van gerechtjes die toch niet helemaal zijn wat ze lijken... Want eten, dat doe je ook met je ogen...
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]