Strategische versterking bij Havas Brussels

Havas Brussels verwelkomt Ingrid Bottelberghs als strategic director binnen het strategische team. Zij kan bogen op een ruime strategische ervaring. Eerst als managing director bij The Young Ones, een bureau gespecialiseerd in Gen Y (framilies)-communicatie.
Na een passage als trendwatcher en strategist bij Trendwolves ging ze in 2015 als senior creative strategist aan de slag bij Air Brussels, met als grootste klant Delhaize. In 2017 werd ze ingelijfd bij TBWA als strategic director waar ze grote lokale kleppers als Delhaize (nieuw gewonnen), Lotus, Levis etc. onder haar hoede had. De lokroep van Antwerpen was echter groot en Ingrid Bottelberghs startte begin 2018 bij LDV United. Om nu terug te keren naar hartje Brussel. Bij Havas gaat ze voluit om de meaningful role & connections van de klantenportfolio, samen met het strategische team en de klanten, nog straffer in te vullen.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



