Havas Brussels verwelkomt Ingrid Bottelberghs als strategic director binnen het strategische team. Zij kan bogen op een ruime strategische ervaring. Eerst als managing director bij The Young Ones, een bureau gespecialiseerd in Gen Y (framilies)-communicatie.
Na een passage als trendwatcher en strategist bij Trendwolves ging ze in 2015 als senior creative strategist aan de slag bij Air Brussels, met als grootste klant Delhaize. In 2017 werd ze ingelijfd bij TBWA als strategic director waar ze grote lokale kleppers als Delhaize (nieuw gewonnen), Lotus, Levis etc. onder haar hoede had. De lokroep van Antwerpen was echter groot en Ingrid Bottelberghs startte begin 2018 bij LDV United. Om nu terug te keren naar hartje Brussel. Bij Havas gaat ze voluit om de meaningful role & connections van de klantenportfolio, samen met het strategische team en de klanten, nog straffer in te vullen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]