Strategische versterking bij Havas Brussels
Havas Brussels verwelkomt Ingrid Bottelberghs als strategic director binnen het strategische team. Zij kan bogen op een ruime strategische ervaring. Eerst als managing director bij The Young Ones, een bureau gespecialiseerd in Gen Y (framilies)-communicatie.
Na een passage als trendwatcher en strategist bij Trendwolves ging ze in 2015 als senior creative strategist aan de slag bij Air Brussels, met als grootste klant Delhaize. In 2017 werd ze ingelijfd bij TBWA als strategic director waar ze grote lokale kleppers als Delhaize (nieuw gewonnen), Lotus, Levis etc. onder haar hoede had. De lokroep van Antwerpen was echter groot en Ingrid Bottelberghs startte begin 2018 bij LDV United. Om nu terug te keren naar hartje Brussel. Bij Havas gaat ze voluit om de meaningful role & connections van de klantenportfolio, samen met het strategische team en de klanten, nog straffer in te vullen.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]