Nadat Disney begin maart 2022 had laten weten een streamingdienst met advertenties te willen overwegen, en Netflix-baas Reed Hastings dat eveneens aankondigde (met als streefdoel 'over een jaar of twee of drie', is (misschien) het hek van de dam: The New York Times berichtte deze week dat Hastings intern een memo stuurde met de wens die streamingformule-met-advertenties nog in het vierde kwartaal van 2022 te lanceren. Paniekvoetbal of het begin van een wapenwedloop tussen sreamingdiensten? Netflix kreeg recent een pandoering op de beurs en Disney+ wordt steeds sterker, mede dankzij het brede portfolio van eigen materiaal. Ook andere streamingdiensten maken zich op om zo groot mogelijk te worden voor een eventuele (of onvermijdelijke?) consolidatie zich aandient. Een evolutie die ook lokale streamingdiensten (én advertentieregies) nauwlettend in het oog zullen houden.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]