Nadat Disney begin maart 2022 had laten weten een streamingdienst met advertenties te willen overwegen, en Netflix-baas Reed Hastings dat eveneens aankondigde (met als streefdoel 'over een jaar of twee of drie', is (misschien) het hek van de dam: The New York Times berichtte deze week dat Hastings intern een memo stuurde met de wens die streamingformule-met-advertenties nog in het vierde kwartaal van 2022 te lanceren. Paniekvoetbal of het begin van een wapenwedloop tussen sreamingdiensten? Netflix kreeg recent een pandoering op de beurs en Disney+ wordt steeds sterker, mede dankzij het brede portfolio van eigen materiaal. Ook andere streamingdiensten maken zich op om zo groot mogelijk te worden voor een eventuele (of onvermijdelijke?) consolidatie zich aandient. Een evolutie die ook lokale streamingdiensten (én advertentieregies) nauwlettend in het oog zullen houden.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]