Street Heart kleurt de straten met een boodschap aan uw geliefde

Treepack en Warsnoes slaan de handen in elkaar en verspreiden liefde in de vorm van street art. In het straatbeeld dus: aan je voordeur, op je raam of voor je huis. En liefde, uiteraard. Want we missen allemaal wel iemand, kennen een persoon die een schouderklop verdient of willen graag een bedankje de wereld insturen. En dat kan met ‘Street Heart’. Treepack schakelt lokaal talent Warsnoes in om deze boodschappen te verspreiden in Leuven.
‘Blijf in uw kot’ is de catchphrase van 2020. En dat doen we massaal, voor het grotere goed. Want samen staan we sterker en komt het allemaal wel goed. De hele thuisblijf-beweging brengt echter ook een hoop eenzaamheid, gemis en verdriet met zich mee. De Belg laat zich gelukkig niet zomaar kisten en stuurt massaal kaartjes, boeketjes en lekkernijen van deur tot deur. Maar bloemen verwelken en koekjes zijn snel op, dus ging Treepack op zoek naar iets meer permanent.
Met ‘Street Heart’ lanceert Treepack een beweging waarbij mensen een boodschap kunnen sturen naar geliefden die ze missen. Een bedankje aan je dochter die elke week jouw boodschappen doet? Een schouderklopje aan jouw verplegende buurman die zich de longen uit het lijf werkt? Een dikke zoen aan de bomma die je al meer dan een maand niet hebt gezien? Zeg het kort en krachtig, met een semi-permanente boodschap, want die wordt met krijtstift op het raam van hun ontvanger getekend. “Op deze manier geven we samen het straatbeeld kleur, steken we elkaar een hart onder de riem en verspreiden we een positieve boodschap. En daar hebben we allemaal een beetje nood aan nu, toch?” vinden ze bij Treepack.
De kick off vindt plaats in Leuven, hometown van het kunstenaarscollectief Treepack. Voor ‘Street Heart’ werken ze samen met lokale artiesten. De culturele sector ligt even op zijn rug en heeft de afgelopen jaren al wat klappen moeten verduren. Daarom kiezen ze in Leuven ook resoluut voor jong, lokaal talent: Warsnoes. Zij fleurt sinds het begin van haar carrière de ramen van Leuven met inspirerende boodschappen.
Iedereen kan zich volledig gratis inschrijven via www.treepack.be/streetheart. Treepack kiest 10 boodschappen die op 25 en 26 april 2020 hun plek vinden op het raam van de gelukkigen.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]