Strobbe en Sweertvaegher spelen thuismatch
Tomas Sweertvaegher (LDV United) en Stijn Strobbe (Bacardi-Martini Belgium) vertegenwoordigen België in de finaleronde van de Euro Effies...
Gisteren meldden we al dat er geen Belgen zijn doorgestoten tot de finaleronde van de Euro Effie Awards 2016. Er zitten wel twee Belgen in de jury. Tomas Sweertvaegher is head of strategy van LDV United, Stijn Strobbe is brand director Martini Northern Europe bij Bacardi-Martini Belgium.

Stijn Strobbe

Tomas Sweertvaegher
De Euro Effies bekronen elk jaar campagnes die hun effectiviteit bewezen in twee of meer Europese markten. In de finale ronde beoordelen de 23 juryleden enkel de inzendingen van de finalisten die werden geselecteerd door de jury van de eerste ronde. Tijdens de finale ronde kijken de juryleden zowel naar de effectiviteit van de case (80 procent van de punten) als naar de creatie (20 procent van de punten). De finale jurering vindt plaats op 30 juni in Brussel. Op 18 oktober 2016 worden de winnaars bekend gemaakt tijdens een gala, eveneens in Brussel.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]