Tomas Sweertvaegher (LDV United) en Stijn Strobbe (Bacardi-Martini Belgium) vertegenwoordigen België in de finaleronde van de Euro Effies...
Gisteren meldden we al dat er geen Belgen zijn doorgestoten tot de finaleronde van de Euro Effie Awards 2016. Er zitten wel twee Belgen in de jury. Tomas Sweertvaegher is head of strategy van LDV United, Stijn Strobbe is brand director Martini Northern Europe bij Bacardi-Martini Belgium.

Stijn Strobbe

Tomas Sweertvaegher
De Euro Effies bekronen elk jaar campagnes die hun effectiviteit bewezen in twee of meer Europese markten. In de finale ronde beoordelen de 23 juryleden enkel de inzendingen van de finalisten die werden geselecteerd door de jury van de eerste ronde. Tijdens de finale ronde kijken de juryleden zowel naar de effectiviteit van de case (80 procent van de punten) als naar de creatie (20 procent van de punten). De finale jurering vindt plaats op 30 juni in Brussel. Op 18 oktober 2016 worden de winnaars bekend gemaakt tijdens een gala, eveneens in Brussel.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]