“You snooze, you lose bitch.” Met deze gevleugelde woorden kondigt Fien Germijns het spel ‘Wie is de Wekker van StuBru’ aan. Elke ochtend geeft Fien dikke prijzen weg aan de luisteraar die kan raden welke bekende Vlaming de wekker nadoet. Mutant lanceert dit nieuwe format met een tv-spot en een printcampagne. Daarin wordt de geruchtenmolen in gang gezet door enkele BV’s super anoniem te maken.
Ook meespelen? Zet dan je wekker om 7u30 en niet snoozen b*tch!
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]