Rock Werchter trok zich donderdag op gang en is intussen alweer afgelopen. Samen met DDB maakte Studio Brussel zich op voor het allereerste grote festival van deze ‘zomer’. Een immense deodorant behoedde de zompige festivalweide - vier dagen lang - van stinkende oksels. 2016 wordt de festivalzomer van StuDEO Brussel!
Dit was wellicht de natste Rock Werchter uit de geschiedenis, maar dat weerhield tienduizenden festivalgangers er niet van om er een spetterende editie van de te maken. De eerste festivaldag was er eentje met vlagen. Behoorlijk warm, maar tegelijk ook verfrissend nat. Voor de velen bezoekers kon dat enkel het schoeisel wat beïnvloeden. Vooral in de Studio Brussel-stand was het behoorlijk druk. De zender zorgde voor de juiste activatie: een immense deodorant waarmee festivalganger hun oksel konden opfrissen.
Een ideetje van DDB dat deze zomer de campagne All Areas verzorgde. De twee unieke deodoranten stonden het hele weekend op de activatiestand van Studio Brussel. Wie lang ging, kreeg bovendien nog wat goodies mee. Een buitenkans!
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]