Studio Brussel en Mutant willen méér

Crea / News

Studio Brussel MutantDit jaar staat 14 februari in het teken van een heel ander soort romantiek: het soort dat wordt ervaren tussen muzikant en publiek in donkere concertzalen in het hele land. Sinds de rebranding van Studio Brussel begin deze maand heeft het radiostation tal van nieuwe formats gelanceerd, zoals Boitlyfe, Rock & Ros en Catch of the Day, om er maar een paar te noemen. En Studio Brussel en reclamebureau Mutant willen dit jaar méér op 14 februari. Studio Brussel deelt dan 1001 concertkaarten uitdelen. O ja: deze actie We Want More komt later dit jaar nog twee keer terug. Studio Brussel MutantMutant creëerde een tactische campagne die nu live gaat op alle VRT-zenders en - voor het eerst - op commerciële tv-zender Vier.

Odin Saillé van Mutant: "1.000 gratis concertkaarten, dat is veel. In deze campagne tonen we een reeks herkenbare concertpersonen om te benadrukken dat letterlijk iedereen concertkaarten kan winnen tijdens We Want More." De tickets zijn te winnen door te luisteren naar StuBru - of wat dacht u - en zullen de hele dag door ook veel aandacht krijgen op sociale media.
Studio Brussel Mutant GIF

Credits
Client: Jan Van Biesen, Witse Van Rillaer & Elisabeth Roelandt
Creative Director: Odin Saillé
Creatives: Alex Noten, Auke Moonen, Tom Willems & Odin Saillé
Client Manager: Kirsten Vanderbeke
Film production: Roses Are Blue
Film Director: Tom Willems
D.O.P.: Geert Verstraete
Executive producer: Catherine Vaes
Producer: Linn Trappeniers
Choreographer: Gudrun Ghesquière
Post production: Christel Schoeffaerts
Film editors: Vincent Witvrouwen & Stef Adam
Sound design: VRT