Studio Engarde ontdekt de gekste plekken met Cambio

Autodelen is de ideale oplossing voor wie weinig rijdt. Uit verschillende types wagens kiest de gebruiker de auto die het beste bij hem past, en dat waar en wanneer hij dat wil. Dat Cambio autodelen in de lift zit, blijkt uit het steeds verder groeiende netwerk, zowel qua aangesloten leden als qua staanplaatsen. Om het bewustzijn over Cambio autodelen in de Vlaamse centrumsteden te vergroten, wilde cambio graag de uitgebreide mogelijkheden benadrukken. En dit zowel online als offline. Een kolfje naar de hand van Studio Engarde.
Het Gentse brandingbureau Studio Engarde werkte een illustratief concept uit rond de boodschap: ‘Met cambio autodelen kan je de gekste plekken ontdekken’. De campagne werd in eerste instantie uitgerold in Hasselt. Een promoteam deelde er de campagneflyer in de vorm van een pop-upauto uit. Die was gekoppeld aan een socialmediacampagne: een wedstrijd om je auto op een te gekke plek te plaatsen. Daarmee zette Studio Engarde volop het gebruiksgemak van cambio in de kijker. Deze autodeelformule is namelijk net zo eenvoudig als een auto in elkaar knutselen en plaatsen waar je wil. Het concept werd ook uitgerold op de website cambio.vlaanderen en in de vorm van bumperanimatie. Daarnaast wordt de flyer ook verspreid in Aalst, Brugge en Kortrijk.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



