STUMPA 2019, en de winnaars zijn...

De StuMPA-jury – de prijs van We Media voor studenten – heeft haar verdict gemaakt ter gelegenheid van Young Creatives Day 2019, mede georganiseerd door Creative Belgium, We Media en MM en voor de eerste keer in het gebouw van BBDO.
Goud was weggelegd voor “Tijd-Schrift Humo” van (LUCA School of Arts Gent). De studente mag van We Media gratis naar Cannes Lions 2019, net als Cyril Kindt (Sint-Lukas Brussel) die zilver won met “La Croix Rouge”.
Brons werd toegekend aan Julie Poisquet (ook LUCA School of Arts Gent) met “A Knack for sustainability” en Aaricia Wiesen (HelHa) met “Escape Hunt”. Zij worden uitgenodigd voor het gala van de Creative Belgium Awards.
De StuMPA Best School is dit jaar LUCA School of Arts Ghent vertegenwoordigd door Anneke Rombaut.
De jury werd voorgezeten door Astrid Jansen (Pub) en telde als leden Nathalie Strybos (Serviceplan), Isabelle Hubinon (HelHa), Emmanuelle Michel (Editions de L’Avenir), Sam De Win (Prophets), Fred Zouag (mortierbrigade), Paul Moriau (ESA Le 75), Tom Wattez (Roularta) en Damien Lemaire (MM).
In totaal namen 86 tweede- en derdejaarsstudenten van zes hogescholen in Graphic Art/Advertising deel aan deze editie van 2019.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


