Stunts en verborgen camera’s

Dit jaar is het palmares van de CCB’s alweer goed gevuld zonder een uitzonderling te zijn. Vier creatievelingen en leden van de verschillende jury’s trokken een paar conclusies, meer bepaald de ernstige terugval van de radio en de print. Ze hebben het ook over de verborgen camera’s die blijven verrassen. Het net is nog steeds de draaischijf van elke campagne en de live-uitzendingen geven creativiteit meer ruimte.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]