Sudpresse brengt ons dichter bij elkaar

Sudpresse lanceerde begin november een nieuwe, meer nabije en meer lokale positioneringscampagne. De campagne voor de merken La Meuse, La Nouvelle Gazette, La Province, Nord Eclair en La Capitale is trouw aan de waarden van de groep en wil de vijf betalende edities positioneren als referenties op het vlak van lokale informatie.
De belangrijkste boodschap? “Lokale informatie brengt mensen dichter bij mekaar”, in beeld gebracht door twee personages met zeer verschillende levens. Wat hebben zij gemeen ? De interesse voor hun regio en de regionale informatie die ze vinden in hun krant of op de sites van de regionale edities.
Met deze nieuwe campagne positioneert de groep Sudpresse zich met “L’info locale, ça rapproche” en kiest voor een volledig op nabijheid gerichte baseline: “Passez en mode local”. De campagne, die werd gelanceerd in november 2019, loopt tot in 2020 op televisie, radio, internet, kranten en magazines, en ook via sociale netwerken en affichage.
“Deze nieuwe positioneringscampagne zal de groep naar voor schuiven als een onmisbare speler op het vlak van lokale informatie : zowel in print als online en in video,” bevestigt Vincent Brossel, commercieel & marketing directeur van de groep Sudpresse.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]