Hun volledige business is gestoeld op één enkel product. Een product dat massaal gebruikt wordt, zo alledaags als wat: suiker. Maak ook een product dat sterk onderhevig is aan de grillen van de wereldwijde markt. En toch houdt de Tiense Suikerraffinaderij het al 177 jaar vol. Dankzij innovaties kon het bedrijf steeds een verschil maken, en voor het emotionele aspect heeft het merk in T-Man een uitstekende ambassadeur gevonden.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]