Op 11 oktober bracht Lloydspharma al z’n teams samen om zijn nieuwe communicatiepositionering voor te stellen en te lanceren, opgezet door Secondfloor als “Lloydspharma. En gezondheid lacht je toe.” Voor deze gelegenheid deed de adverteerder een beroep op Sunset Events.
’s Middags ontving Lloydspharma in Waerboom ongeveer 200 vertegenwoordigers van de farmaceutische laboratoria alvorens haar 500 werknemers te vieren, met een goed humeur en een glimlach als thema.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]