Susan Houben (41) is vanaf 1 oktober 2021 de nieuwe head of Marketing bij SodaStream in de Benelux. Zij brengt een schat aan strategische en commerciële marketingervaring mee. Zij begon haar carrière bij Unilever, waar zij gedurende tien jaar ervaring opdeed in lokale, regionale en wereldwijde marketingfuncties in zowel Nederland als het Verenigd Koninkrijk, in on- en off-trade, e-commerce en foodservice. Daarna stapte ze over naar KraftHeinz als marketing director Benelux. Haar laatste functie was marketing director bij Vrumona (deel van Heineken), frisdrankfabrikant en leverancier met een divers portfolio van eigen merken, zoals Royal Club, Crystal Clear, SiSi en Sourcy, siroopmerken Ranja & Limeau, en de exploitatielicentie voor de frisdranken van PepsiCo International (Pepsi, 7UP, Gatorade) en Rivella International. “Ik kijk ernaar uit mee te bouwen aan dit ‘bruisende’ merk”, aldus Susan Houben. “SodaStream heeft de afgelopen jaren grote stappen gezet op de Beneluxmarkt. Elke dag opnieuw raken steeds meer consumenten overtuigd van het gemak, het plezier én de duurzame voordelen van SodaStream. We gaan met het marketingteam vastberaden verder op de ingeslagen weg.”
Johan Schepers, general manager SodaStream Benelux: “Met haar uitgebreide capaciteiten, expertise en netwerk, zijn we ervan overtuigd dat Susan het volgende hoofdstuk van ambitieuze groei voor SodaStream in België en Nederland optimaal zal aansturen.”
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]