Susan Houben (41) is vanaf 1 oktober 2021 de nieuwe head of Marketing bij SodaStream in de Benelux. Zij brengt een schat aan strategische en commerciële marketingervaring mee. Zij begon haar carrière bij Unilever, waar zij gedurende tien jaar ervaring opdeed in lokale, regionale en wereldwijde marketingfuncties in zowel Nederland als het Verenigd Koninkrijk, in on- en off-trade, e-commerce en foodservice. Daarna stapte ze over naar KraftHeinz als marketing director Benelux. Haar laatste functie was marketing director bij Vrumona (deel van Heineken), frisdrankfabrikant en leverancier met een divers portfolio van eigen merken, zoals Royal Club, Crystal Clear, SiSi en Sourcy, siroopmerken Ranja & Limeau, en de exploitatielicentie voor de frisdranken van PepsiCo International (Pepsi, 7UP, Gatorade) en Rivella International. “Ik kijk ernaar uit mee te bouwen aan dit ‘bruisende’ merk”, aldus Susan Houben. “SodaStream heeft de afgelopen jaren grote stappen gezet op de Beneluxmarkt. Elke dag opnieuw raken steeds meer consumenten overtuigd van het gemak, het plezier én de duurzame voordelen van SodaStream. We gaan met het marketingteam vastberaden verder op de ingeslagen weg.”
Johan Schepers, general manager SodaStream Benelux: “Met haar uitgebreide capaciteiten, expertise en netwerk, zijn we ervan overtuigd dat Susan het volgende hoofdstuk van ambitieuze groei voor SodaStream in België en Nederland optimaal zal aansturen.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]