Swati Bhattacharya, chief creative officer van het Indiase bureau FCBULKA, zal de rol van ambassadrice op zich nemen voor See It Be It 2019. Ze zal samen met voorzitter Madonna Badger de koers van het Cannes Lions-programma bepalen. See It Be It, dat opgericht werd in 2014, wil carrièrekansen voor vrouwen creëren en het aantal vrouwelijke leiders op de markt verhogen. Daarom wordt er ieder jaar jaar een groep internationale vrouwen aanwezig om workshops, conferenties en een networkingprogramma te volgen.
Bovendien worden vlucht, accomodatie en een delegate festival pass voorzien.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]