Swati Bhattacharya, chief creative officer van het Indiase bureau FCBULKA, zal de rol van ambassadrice op zich nemen voor See It Be It 2019. Ze zal samen met voorzitter Madonna Badger de koers van het Cannes Lions-programma bepalen. See It Be It, dat opgericht werd in 2014, wil carrièrekansen voor vrouwen creëren en het aantal vrouwelijke leiders op de markt verhogen. Daarom wordt er ieder jaar jaar een groep internationale vrouwen aanwezig om workshops, conferenties en een networkingprogramma te volgen.
Bovendien worden vlucht, accomodatie en een delegate festival pass voorzien.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]