Swati Bhattacharya, chief creative officer van het Indiase bureau FCBULKA, zal de rol van ambassadrice op zich nemen voor See It Be It 2019. Ze zal samen met voorzitter Madonna Badger de koers van het Cannes Lions-programma bepalen. See It Be It, dat opgericht werd in 2014, wil carrièrekansen voor vrouwen creëren en het aantal vrouwelijke leiders op de markt verhogen. Daarom wordt er ieder jaar jaar een groep internationale vrouwen aanwezig om workshops, conferenties en een networkingprogramma te volgen.
Bovendien worden vlucht, accomodatie en een delegate festival pass voorzien.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




