’t zit er boenk op tussen BBDO en Ethias

De nieuwe spot van BBDO voor Ethias vertelt ons een mooi liefdesverhaal. Op de tonen van “Ti Amo” van Umberto Tozzi zit het er voor onze twee hoofdrolspelers boenk op tijdens een auto-ongeval. Want een Omnium zonder franchise, da’s bij iedereen een pak van z’n hart, toch? De campagne wordt doorgetrokken in radiospots en banners.
https://www.youtube.com/watch?v=J6IuYqXTy_A&feature=youtu.be
Credits:
Client: Ethias
Contact: Vincent Pécasse, Elodie Didier, Karolien Schoefs
Agency: BBDO Belgium
CD: Arnaud Pitz & Sebastien De Valck
Creative team: Loup Delpierre & Louise Cornet
Copywriter NL : Sarah Huysmans, Michiel Baeten
RTV producer: Nicolas Van Poeck
Strategy: Wouter Van Den Herrewegen
Account team: Françoise De Greef, Julie Vanderstichele, Emmy Haegeman, Ilse Plas, Catherine De Block
Production company: Creative Conspiracy
Sound: Sonicville
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]