De nieuwe spot van BBDO voor Ethias vertelt ons een mooi liefdesverhaal. Op de tonen van “Ti Amo” van Umberto Tozzi zit het er voor onze twee hoofdrolspelers boenk op tijdens een auto-ongeval. Want een Omnium zonder franchise, da’s bij iedereen een pak van z’n hart, toch? De campagne wordt doorgetrokken in radiospots en banners.
https://www.youtube.com/watch?v=J6IuYqXTy_A&feature=youtu.be
Credits:
Client: Ethias
Contact: Vincent Pécasse, Elodie Didier, Karolien Schoefs
Agency: BBDO Belgium
CD: Arnaud Pitz & Sebastien De Valck
Creative team: Loup Delpierre & Louise Cornet
Copywriter NL : Sarah Huysmans, Michiel Baeten
RTV producer: Nicolas Van Poeck
Strategy: Wouter Van Den Herrewegen
Account team: Françoise De Greef, Julie Vanderstichele, Emmy Haegeman, Ilse Plas, Catherine De Block
Production company: Creative Conspiracy
Sound: Sonicville
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]