A.S. Adventure is het eerste bedrijf dat zijn gedrukte krantenbijlage ook ziet verschijnen binnen de digitale omgeving van de tabletkrant. Na het doorplaatsen van klassieke krantenadvertenties, maakt Mediahuis Connect het voortaan voor adverteerders ook mogelijk om hun gedrukte encart of krantenbijlage op een kwalitatieve manier via tablet en smartphone aan te bieden. "Wij zijn de eerste regie in België die deze vernieuwende formule aan haar adverteerders aanbiedt," zegt Mediahuis. Het gaat daarbij om bijlages via de digitale edities van De Standaard, Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg.
Het concept is eenvoudig, de impact groot. Zo wordt de gedrukte krantenbijlage van A.S. Adventure als een afzonderlijke digitale publicatie aangeboden in de ‘bijlage-bibliotheek’ van de digitale krant. Deze kwalitatieve manier van doorplaatsing en navigatie vergroot de zichtbaarheid voor de adverteerder en verhoogt in grote mate de toegankelijkheid van zijn boodschap voor nieuwsconsumenten. Mediahuis Connect speelt met deze innovatie in op het almaar toenemende belang van mobile nieuwsconsumptie.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]