Tada! Kreukvrij en fris in 1-2-3

Crea / News

tada

Het Belgische PeritusBrands, bekend van de huishoudklassiekers Blan, Remy en Mousse de Lin, tekent met de introductie van Tada! voor een stevige innovatie in household care. Bubka ontwikkelde branding & positionering, packaging en aansluitende lanceringscampagne waarin productdemo en feel good voortreffelijk in balans zijn.

Tada! is een kreuk- & geurverwijderaar voor alle was- en strijktussendoortjes. Een revolutionaire oplossing voor iedereen die er op elk moment piekfijn wil uitzien. Ook wanneer wassen of strijken niet mogelijk of gewoon niet echt nodig is. Even sprayen, het textiel glad trekken en Tada! je kan weer onberispelijk de deur uit. Onderzoek door GfK geeft aan dat 41% van de Belgen strijken de meest vervelende taak in het huishouden vindt. De meesten strijken alleen als het echt nodig is, slechts 12% geniet van de klus. Hoog tijd dus voor een gemakkelijker alternatief, Tada! is een innovatie waarop heel wat mensen zitten te wachten.

“Al heel snel in het ontwikkelingsproces ontdekten we ook dat er een hoog seeing is believing-gehalte mee gemoeid is,” zegt Raf Van Raemdonck, managing partner van Bubka. “Mensen zijn verbaasd en bijna kinderlijk enthousiast als ze Tada! leren kennen en zien dat het ook echt werkt. Deze vaststelling namen we als uitgangspunt voor onze creatie, waarin een kind-goochelaartje met sprekend gemak alle kreuken gladstrijkt.”

De campagne voor Tada! omvat een tv-campagne (20 en 10 sec.), PR, targeted online video, online display, social media, website en instore-communicatie.

Credits

Client : PeritusBrands

Agence : Bubka

Account team: Sarah De Hondt, Tine Tas

Stratégie : Raf Van Raemdonck

Créatifs : Ben Van Asbroeck, Stinus Van Grieken, Jurgen Verbiest, Michel Deschauwers

Content management : Jessica Vanhoeck

Graphic Design & publishing : Stijn Lecomte, Erik Heylen

AV production : Rococo